10 Haziran 2011 Cuma

BIIIItaneemm 'e ;)

Aşk güzel şey...Hele sevdiklerinin bunu yaşayıp mutlu olduklarını görmek çok ayrı bir duygu.
Hayatta o kadar çok fazla insan ve taşıdıkları o kadar farklı ruh var ki herkesin birbiriyle anlaşabilmesi kolay değil.Aynı anne ve babaya sahip kardeşler arasından bile uçurumlar olabiliyor.
Biz de abimle farklıyız...
Olaylara bakış açımız,yaklaşımımız,sonuca gidiş yollarımız,duygularımızı yaşayışlarımız...Her şeyimiz tamamiyle farklı.O mantık abidesiyken çoğu zaman ben duygularıma kaptırıp gittim.O toplamaya çalışırken ben dağıttım.
Küçükken deli gbi kavga ettiğim,çoğu zaman kavgadan başka muhabbetimizin olmadığı senelerimiz oldu.Salak,aptal,gerizekalı kelimeleri cümlelerimizi süsler olmuştu.
Arkadaşları gelirdi odasına kapanırlardı.Ben gitmek isterdim yanlarına,o çıkarırdı beni odadan.
Mutfakta onun istediğini izlemek zorundaydık eskiden bana açtırmazdı.
Çayı kahvesi bilmemnesi bana aitti.Bana getirtirdi.
Bazen masada duran sürahiden bile su almaya üşenir bana söylerdi.
Seni babama söylerimlerle tehdit etmişliği de vardı.
Ve...Paylaşmayı öğrenmiştik yarı yarıya...

Ama büyüdük ikimizde...
Hiç abim olmadı sadece arkadaşım gibiydi.
Sevgilim olduğunda ilk ona söyledim.
Sigara içtiğimi de ilk ona söyledim.
Evdeki en büyük kalem oldu benim.
Annem babam beni anlamadıklarında en büyük savunucum en büyük destekçim.
Bazen bana laf söylettirmeyen tek insan.
Sarhoşken yanımda olan.
Gecenin bi vakti üşenmeden yanıma gelip toparlayıp eve götüren.
İzin vermediklerinde en büyük vizem.
Beni güldüren...

O şimdi kendi hayatını kurmak adına çok güzel bi yola çıktı.Sevgiyle,aşkla 5 yıl boyunca çizdi yolunu.Birkaç ay sonra eve geldiğimde sesini duyamıcam,gıcık etmek istediğimde yan kapının ardında kimse olmıcak.Kocaman evdeki en yakın erkek arkadaşım gidip kendi ailesini kurucak.Küçükken su savaşında yanlışlıkla burnuma yumruğu geçirip kanatan sonra da başımda bişey oldu mu diye bekleyen adam kendi çocuklarının başında olucak.Kimi zaman bana sahip çıkamayan,benimle uğraşamayan adam bir aileyi idare edicek.
Ama çok mutlu olucak.Bundan eminim.Abim,dostum,kardeşim...Hep çok mutlu ol inşallah.Bu evlilik yolunda her şey çok güzel olacak...Seni seviyorum ...Sorduğun da hep tersini söyledim ama seni seviyorum ...

P.C :Yine sorsan yine tersini söylerim o ayrı :)

Hiç yorum yok: