27 Nisan 2011 Çarşamba

Yanlış zaman,doğru insan...

Hayat hep kaçırılan fırsatların,insanların isteklerinin olmadığı ; olduğunda da hiç bir anlamının kalmadığı dönemlerin toplamı maalesef.İnsan zamanla bunu sorgulamaktan da sıkılıyor.Nasıl bir devinimdir,düşün düşün içinden çıkılamayacağı anlamlar bütünü.
Bir şeyi deli gibi istersin,peşinde koşturursun,olsun diye bütün vücut uzuvlarını yırtarsın olmaz ama tam aklından çıkarmışken,tam unutmuşken,hevesin kaçmış 'olmasa da olur sikimden aşağı kasımpaşa!' demişken karşında beliriverir tam zamanıymış gibi.O zaman da senin için bi anlamı kalmaz ve elinin tersiyle itiverirsin rahatlıkla eskiden göze alamayacağın şekilde.
O yüzden bazen bir şeyi çok istersen olur kavramına inancım azalıyor aslında bu düşünceye yakın bi insan olsamda.Ama artık bir şeyin olması için çabalamayı geçtim siklememek gerekiyormuş.Gelen benimdir gelmeyenin allah belasını versin yolu açık olsun.
Bu niye hep böyle olur ki?Bir şeyin artık bütün parıltısını kaybettikten sonra gelmesi nereye kadar insana mutluluk getirir ki?Gelmesin yani bi anlamı yok.Beni mutlu etmesi gereken zaman aşımını ikiye katladıktan sonra zamanlamayı şaşırmadığı vakitte asıl anlamını koruyamadıktan sonra hayatımda nasıl bi dönüm noktası nasıl bir değişim sürecine sebep olabilir?Bünyemi,fizyolojimi,hayatımın akış hızını nasıl değiştirebilir ki?
Hayat denen zırvalığın içerinde gelebilecek zamanı kaçırıp yelkovanın akrebi,akrebin tarihleri delicesine kovalamasından sonra malesef anlamsız.
Ha bu tarz şeyler insanan ders falan da vermiyor yani.Sadece 2 egon şişiyor 'gördün mü bak oldu'oluyor o kadar.Kalan ömrümde isteklerim olmadığında dünyanın cehennemden beter olduğu mekanda yaşayıp; ruhani evrenimden çıkarttıktan sonra gelip beni bulmasının kısır döngüsünü yaşayarak yaşlanıcam sanırım.Bu akışın içinde boğulup gidicem ve 'o fırsat' makbulsüz zamanda geldiğinden dolayı bi bok yaşayamayıp mutsuz olucam.

1 yorum:

Özer Öztürk dedi ki...

ya sonrası peki o andan sonrası onu elinin tersiyle ittiğin andan sonrası o hep pişmanlık yaratır insanda hep geriye gidip değiştirme hissi hep 'keşkeleri' o kadar çok ki.neden böyle peki hani bitmişti hani olmazsada olur napalım yaniydi hayır değilmiş doğası öyle çünkü değiştiremezsin.