27 Nisan 2011 Çarşamba

Kadınlar Günü

Yoruldum...
Birilerini unutmaya çalışmaktan her defasında.Birilerini aklımdan çıkartmak için teselli etmkten kendimi...Saçma sapan bir sürü neden yüzünden unutmak istediğim sayfalar dolusu insan.Mutlu değilim çoğu zaman.İçten çürüdüm.
Aklımdan birilerini uzaklaştırmak için harcadığım enerjiyi birilerini sevmek için harcasaydım çoktan mutlu olmuştum belkide...
Bana arta kalan filmleri izlemekle oyalanıyordum o sırada malesef.Elimi uzattığımda yakaladığımın sadece kocaman bi boşluk ve dönüşünde gözyaşı getirdiğini yaşamak nasıl yıpratıyor insanı...Kendim çizip oynamak isterken şu hayatta çoğu an bana düşen sahnelerde bana düşen replikleri seslendirdim sadece.
Hormon bozukluğu tavan yapmış hamile kadınlar gibi ; bi elimde selpakla gezmediğim kaldığı zamanlarımdan uzaklaştım çok.'Duygu mu o ne be??' falan durumuna gelebiliyorum bazen.Rahatsız mıyım bu durumdan?Evet.İnsaniliğimi kaybettiğimi hissediyorum her geçen zamanda.Yapıcı değil yıkıcı oluyorum çoğu şeyde.Bencilleştim.Sadece kendimi düşünüp 'aaa bak dünyayı parmaklarım arasında döndürüyorum'kıvamına geliyorum.Sonrasında...
O dünyayı dndüren kız dünyanın en zayıf en savunmasızı oluyor bu sefer.Sağlam görünüp harcında bi bok olmayan içten bitmiş bina gibi.Oturdum mu bi paket selpağın her hücresine adeta tecavüz eden ben yarısına bile ağlayamıyorum.
Gaddar gayet narsist 2 ayaklı düşünen bi varlığa dönüşebiliyorum 2 saniye içinde.Şu kendini telkin etme yntemi var ya iç ses işte aptal saptal konuşuyorsun kendinle' hayır ayşe sn güçlüsün hayır bunu yapmıcaksın yok sen hemen boyun eğmezsin sen süpersin sen mükemmelsin sen sen sen...' İyi bişey değil bu zamanla kendine aşık oluyosun oldum ordan biliyorum.Yalnızlık daha çekici oluyor kimsenin seninle olabileceğini düşünemiyosun elin herifinin kahrını mı çekicem ben süperim zaten falan filan...İnce ele sık doku sonra yalnız kalırsın yani beklenen son ...
Ama beynimde mevzu bahis olan şeyde nakavt oldum ben.Çok debelendim ama yok olmadı yenildim.Kadınım sonuçta işte kromozom dizilişimin verdiği duygusallığa yenildim.Nereye varıcak sonum bilmiyorum başım yorganımın altında kulağımda duruma uygun bişey şey selpak nerde ya???

Hiç yorum yok: